Ting jeg liker med huset mitt

Reklame | Cellbes

Siden jeg drømmer om et småbruk, glemmer jeg noen ganger hvor mye jeg faktisk liker huset mitt.

Nå jeg har bodd her i mange år og selv om det er ting jeg ikke er så fornøyd med, er det mange ting jeg liker. De fleste av tingene jeg liker var faktisk ikke noe jeg lette etter når jeg kjøpte, så det er blitt hyggelig overraskelser.

  • Mine foreldres hus har dusj i andre etasje og toalett i første etasje, så det er jo det jeg er oppvokst med. Mitt hus har bad i andre etasje med dusj og toalett, i tillegg til at det er et gjestetoalett i første etasje. Dette føles faktisk noen ganger litt som luksus.
  • Vaskerommet er i første etasje, så det er kort vei når jeg henger opp klesvasken ute på tørkestativet om sommeren.

  • Generelt liker jeg planløsningen i huset mitt veldig godt. Selv om jeg skulle ønske at vaskerommet var bittelitt større så jeg kunne henge klesvasken til tørk på det rommet, er alle deler av huset utnyttet på en måte som virker naturlig og som gir meg nok plass til det jeg ønsker.

Jeg kunne nevnt flere ting, men det jeg er aller mest fornøyd med når det gjelder huset mitt er hvor mye jeg har lært av å bo her. Hva jeg liker og ikke liker, hva som er viktig og uviktig for meg, hvordan reparere en do, legge gulv, lage ny veranda og pusse opp et rom er bare noe av det jeg har lært.

Cellbes//Soyaconcept//Cellbes//Cellbes//Cellbes//Soyaconcept

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg