Sortering på middels nivå

Jeg klarte ikke å dy meg; jeg hadde gavekort på Norli og jeg hadde igjen penger fra julegave – så jeg gav meg selv en “trøstegave” siden jeg nå er arbeidsløs. Nytt puslespill! Hele 3.000 brikker så dette vil ta en god stund å legge. Dessuten; sortering er alltid et aber første gang jeg legger et puslespill. Hvilke farger er det egentlig lurt å sortere ut? Jeg mener – kanten (og de fire hjørnene) sier seg selv, men resten? Må jo bli kjent med bildet før det kan sorteres noe særlig. Syns jeg i alle fall. Så første sortering blir enten dårlig eller middels. En god førstesortering tror jeg aldri jeg har klart, men en gang må bli den første?

Sortering av andre ting i livet kan variere mye, men første gangen er (nesten) alltid den vanskeligste uansett hva det gjelder syns nå jeg. Skjønt, jeg har mer problemer med å finne et hus å kjøpe nå enn jeg hadde første gangen. Mulig jeg er litt i overkant selektiv blitt, men der fortsetter jeg å krysse fingrene – kanskje finner jeg et småbruk av middels sortering som passer meg perfekt snart? Det er lov å drømme seg bort – samtidig som en jobber mot målet en ønsker å oppnå. Enten det er å pusle ferdig et nettopp åpnet puslespill, finne en god jobb, eller andre målsetninger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg