Sommerfølelsen og snart feriepenger

Ja, jeg vet det er en liten stund igjen til en får feriepenger, men de kommer jo. Dessuten har det vært så veldig sommerfølelse de siste dagene med strålende sol.

Blå himmel, litt bris, varm luft og strålende sol – hva mer kan en ønske seg?

Bortsett fra feriepenger – det er jo gjerne litt mer enn vanlig lønn. Nå om dagen jobber jeg noe mindre, noe som betyr mindre utbetalt i måneden. Så sånn sett vil det være veldig greit med en noe større sum utbetalt. På den annen side er jeg heldig – jeg bruker ikke så mye penger (bortsett fra på regninger – hva er greia med at det alltid kommer regninger hver måned lissom?).

Feriepenger er jo på en måte ment til å bli brukt til ferie, men siden jeg sjelden drar på ferie pleier jeg å spare en bit, bruke en bit på å betale ekstra på boliglånet og en bit på diverse om det er noe jeg ønsker meg. Så dagens store spørsmål: hva ønsker jeg meg denne sommeren?

Hva ønsker du å bruke feriepengene på når de kommer?

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg