Shopping og en annen sjeldenhet

Folk gjør mye rart noen ganger – shopping for eksempel.

Å dra på handletur er ikke noe jeg gjør mest av, men ingen regel uten unntak. Så i dag var jeg i sentrum for å se om jeg kunne finne den stråhattenLindex jeg har nevnt før. Å se ut som en vandrende (eller, mer sittende ute i sola på terrassen) ølreklame er ikke noe jeg egentlig ønsker (spesielt ikke når jeg ikke engang liker akkurat den øl’en så godt…).

Fant jeg hatten? Nei. Fant den ansatte hatten? Nei. Måtte jeg gå derfra uten å ha kjøpt hatt? Ja, dessverre.

Heldigvis er det flere butikker i sentrum. Jeg hadde flaks og fant en hatt jeg likte på Hennes & Mauritz – så den kjøpte jeg. Følte at jeg ble skikkelig dame med den når jeg hadde på meg kjole, så satser på at jeg liker den når jeg sitter ute i sola også (om enn mindre damete…). At det var ekstra flaks at den bare var en hundrelapp ble jeg fornøyd med.

Fikk også kjøpt med meg en bukett roser og et par liljer for å pynte opp litt hjemme. Det er absolutt en sjeldenhet at jeg kjøper blomster til meg selv, men noen ganger er det hyggelig å pynte opp litt (hm, ord jeg ikke var sikker på om jeg kom til å si, men vi er alle stadig i endring).

Ellers i dag har det vært en varm dag. Nå skal jeg straks spise litt middag og så får jeg se hva resten av kvelden bringer.

Håper du har en herlig lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg