Trenger solhatt uten ølreklame…

I dag har jeg hatt med meg hekletøyet ut i sola i flere omganger. Tross alt vil jeg ikke risikere å bli solbrent og det var mye og varm sol i dag.

Så det var på med solkrem (rødheten kommer av at det var varmt – ikke at jeg allerede er blitt solbrent), solbriller og en caps jeg har hatt i årevis. For å være på den sikre siden har jeg redigert bildet av capsen så ingen skulle tro jeg drev med ølreklame. Det er den eneste capsen jeg har og jeg har ingen annen solhatt så her bruker man det man har…

Innså egentlig i fjor at jeg ønsket meg en solhatt, men enn så lenge har jeg ikke funnet noen jeg liker.

Tror jeg må lete litt mer…

Den må selvfølgelig ha en brem for å skjerme ansiktet for sola, være passe i størrelse og ikke for fargerik – jeg syns ikke alle farger passer like bra til hårfargen min. Hvor jeg skal finne min perfekte solhatt aner jeg ikke…

Skjønt, litt leting på internett gjør at jeg kanskje må ta meg en tur til en Lindex-butikk for jeg fant denne på nett i alle fall. Det ligner litt på det jeg tror jeg ønsker meg… og til kr 299 er det ikke værste prisen heller om den kan brukes lenge. Om den vil passe til hodet mitt er en annen sak…

Stråhatt

(bildet har annonselenke til Lindex)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg