Salgsresultat đŸ€©

I dag har vĂŠrt en hyggelig dag. MĂžtte en tidligere kollega for en kopp te og skravling – og salg av et par pulsvarmere. Jeg hadde tatt med litt ekstra for jeg skulle mĂžte flere folk i lĂžpet av dagen, og hĂ„pte pĂ„ en god dag (hĂ„ndarbeid ut – penger inn).

Det fĂžrste mĂžtet resulterte i salg av hele tre par med pulsvarmere!

Veien gikk sĂ„ videre til min tidligere arbeidsplass hvor det ble mye skravling med tidligere kollegaer. Absolutt et hyggelig gjensyn det ogsĂ„ 😊

Tredje avtale ble avlyst, sÄ da ble det ikke noen flere salg i dag. SÄ jeg suste innom et par garnbutikker istedefor fÞr jeg dro hjem igjen.

2 kommentarer
      1. Absolutt. Jeg er heldig som fĂ„r solgt litt en gang i blant. Skulle gjerne solgt mer fordi jeg ikke har mulighet til Ă„ fĂ„ brukt alt jeg lager – og det er alltid hyggelig at andre setter pris pĂ„ det jeg har lagd 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg