Piplende melkekartong…

Kjøpte melk – som vanlig.

Satte kartongen i kjøleskapet – som vanlig.

Innså at den lekker bittelitt – ikke som vanlig.

Heldigvis lekker den ikke mye, det virker til å bare piple så vidt ut. Likevel – det er irriterende. Flaksen er at jeg oppdaget det ganske raskt og hadde en boks kartongen passet ganske bra oppi.

Kanskje jeg må lage grøt til sen lunsj – grøt bruker jo litt melk. Jeg mener, jeg vil jo bruke den opp og jeg liker grøt og på et punkt må jeg uansett kjøpe mer melk, så hvorfor ikke?

Får satse på at neste melkekartong jeg kjøper ikke lekker (men det er heller ikke den første melkekartongen jeg har kjøpt som sakte pipler ut melk…).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg