Penger brukt og nesten følelse av å være fyllesyk

Jeg kan ikke nekte for at jeg har vært fyllesyk noen ganger, så jeg kjenner følelsen.

Nå kan jeg få nesten samme følelse uten alkohol – det er bare å legge seg alt for sent og dermed få alt for lite søvn. Kroppen blir helt i ulage og nekter å samarbeide. Det eneste kroppen ønsker er å sove mer fordi den føles helt utslitt. Vel, jeg vet det er sånn det blir, men noen ganger er det verdt det.

Hvorfor føler jeg meg så ødelagt i dag? Fordi jeg var hos ei venninne i går. Høres uskyldig ut ikke sant?

Det er også så uskyldig. Jeg hentet henne på jobb før vi gikk innom en klesbutikk fordi jeg hadde behov for noen singletter – så jeg brukte penger. Mer penger ble brukt når vi kjøpte take away før vi dro hjem til venninnen min. Mat, snacks, flere episoder av Brooklyn Nine-Nine og timesvis med skravling. Elsker sånn rolige kvelder.

Eneste minuset er at jeg ikke var i seng før nærmere klokka to på natta – noe som er LANGT over min vanlige leggetid for å si det sånn. Likevel våknet jeg i ganske normal tid i dag. Noe som gjorde at det ble mye mindre søvn enn vanlig. Jeg innrømmer det – jeg tror jeg begynner å bli eldre siden manglende søvn gjør at jeg omtrent føler meg fyllesyk. Hehe.

Takk for at du leser og jeg håper du har en fin start på pinsehelgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg