Pakker bort siste rest av vinteren…

Å pakke bort vinteren tar tid…med tanke på at vi har hatt en runde med sommer, er det virkelig på tide å bli ferdig med vinteren…!

Selv om været nå om dagen føles litt som en pussig miks av vår og høst; så er vi tross alt midt i juni og det er teoretisk sett sommer.

Siste rest av vinteren jeg nå pakker bort (det må bare tørke først), er to par votter og et skjerf. Alt er i ull og strikket av meg; siden jeg brukte det i vinter ville jeg gjerne skylle det før jeg la det bort. Det har tatt litt tid å komme dit, men nå er det ikke mer enn tida av veien igjen. Snart flytter jeg nemlig og jeg ville være ferdig før det.

Dermed startet jeg dagen i dag med å skylle det, så det kan ligge til tørk noen dager. Vil jo ikke legge bort gode ullklær før de er helt tørre.

Ofte holder det å bare lufte ullklær, men etter å ha brukt det i hele vinter føltes det lurest å faktisk skylle det litt. Da vil det også føles bedre når jeg har behov for å bruke det igjen når det blir kaldt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg