Nytt garn med shoppestopp…

For ikke mange dagene siden ryddet jeg i alt garnet jeg har. Det var mye; det fyller en kommode og en puff.

Heldigvis har jeg visst dette en stund og hadde dermed lovet meg selv å ikke kjøpe noe nytt garn før jeg hadde brukt opp noe.

Likevel, her sitter jeg med en stor, ny haug med garn…

Til mitt forsvar; jeg har ikke kjøpt dette garnet.

Noen gang skjer triste ting og hus må tømmes. Dette gjorde at jeg fikk tilbudet om å overta en del garn, og jeg klarte ikke å si nei.

En hel haug med strikkepinner og heklenåler fulgte også med, så nå trenger jeg nok aldri (?) kjøpe det igjen…

Jeg er spent på hva jeg skal lage av alt dette garnet (og alt garnet jeg hadde fra før), men har en del ideer så jeg gleder meg til å finne ut av det.

Siden det nærmer seg vinter, tenker jeg at snøkrystaller hadde vært et artig prosjekt jeg ikke har testet ut før. Dekorative som pynt, kanskje spesielt på juletreet når tiden er inne. Så nå må jeg bare finne ut av hvordan jeg skal lese et sånt mønster…

Har du en forkjærlighet for garn og håndarbeide?

4 kommentarer
    1. Ja, har lass med garn her. Også lass med stoffer, men jeg syr ikke lenger, så kanskje det havner som “Gis bort” på finn.no en dag når jeg får somlet meg til det. Årene går…

      1. Det tar tid å rydde om en har mye av ting; men ingen fare – det går ingen vei om du ikke gjør noe 🙂 Heldigvis ikke det verste å samle på, og kanskje en dag plutselig så gjør en noe med det også…

      1. Jeg elsker å strikke sokker (muligens fordi det er det eneste jeg kan strikke – har aldri lært å strikk etter oppskrift…). Pleier du å ha flere prosjekter gående samtidig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg