Nye muligheter med nytt garn!

For et par dager siden nevnte jeg at restegarn uten informasjon kan være en utfordring om en ikke har nok garn (her). Så jeg har startet på noe nytt. Kanskje litt sent ute, men fargen på garnet jeg hadde var så fin at jeg tenkte hvorfor ikke? Så nå blir det adventsløper – forhåpentligvis ferdig før advent er over…

Ifølge mønsteren skal det være 300 gram av et rødt heklegarn, men jeg har lilla – og bare 100 gram. Lager jeg nå bare et nytt problem for meg selv ved å ikke ha nok garn? Vel, jeg tenker at så lenge jeg faktisk har lappen på garnet (og det var jo et helt nøste – ikke bare en rest av et nøste) må det jo være mulig å eventuelt skaffe mer av akkurat samme farge om jeg har behov for det?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg