Feil farge til fortsettelsen

Jeg har mye garn, men en del av det er ikke i fulle nøster lenger fordi jeg har brukt noe av det. Det kan skape problemer – sånn som nå. Jeg hadde startet å hekle på en juleløper og ble neste halvferdig (mangler en liten runde på tuppen). Siden jeg hadde mer rødt heklegarn tenkte jeg at selv om det ikke var på samme nøste ville det ikke være noe problem. Det er et problem.

Selv om det ser ganske likt ut på bildet, er det en tydelig fargeforskjell i virkeligheten. Desverre. Hadde jeg fremdeles hatt lappen for garnet jeg har brukt kunne jeg dratt til en butikk for å få et nytt garn med samme fargekode. Her er som du kanskje skjønner neste problem – jeg har ikke lappen for garnet jeg har brukt. Det var tross alt restegarn. Så mon tro om denne juleløperen aldri vil bli ferdig… Vel, kanskje de to delvise nøstene jeg har kan brukes til noe, hehe. Heldigvis har jeg mer garn så jeg kan alltids lage noe annet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg