Nye frø og problemer med tomatplantene [video]

Jeg klarte ikke å la være, så jeg dro på shopping (med maske). Jeg kjøpte flere frø – det er tross alt mange frø jeg ikke har… også to nye utepotter – hvorfor ikke lissom?

Lenge trodde jeg det skulle gå bra med tomatplantene jeg har forkultivert, men dette er min første gang med tomater og nå er jeg mer usikker. Ta en titt på videoen og har du gode tips setter jeg stor pris på det.

Takk for at du leser bloggen og ser på videoen her eller på YouTube.

4 kommentarer
    1. det kan være att tomatplantene er overvannet ,blir bladene lyse kan det være for lite gjødsel ,1 tomatplante krever 5 liter jord eller du kan kjøpe en sekk jord og sette 3 tomatplanter i hver sekk ,for å få litt kraftigere planter kan du potte dem om og sette rota så dypt ned att jorda går opp til bladene,redikk spises rå i salat ,den skal ikke ha annen tilberedning

      1. Tomatene var nok kanskje litt i våteste laget, men satser på at de blir mer fornøyd når de får med litt gjødsel. Takk for tipset til reddikene 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg