Nybakte horn, men ingen gjester?

Alle de andre gangene jeg har bakt horn i mitt nye hjem, har det kommet gjester. Nesten mer riktig å kalle de gjestearbeidere? Tross alt har de jobbet når de har kommet…

Mine “gjestearbeidere” har jobbet hardt for de nybakte hornene de har fått servert. Flyttejobbing tar på, og da er det lurt med en god lunsjpause.

I dag er første gangen jeg baker horn uten at det kommer gjester. Jeg var tom for horn, og alle tingene mine er flyttet hit – så enkelt er det. Har jeg pakket opp alt? Langt derifra. For å få pakket ut alt, trengs det møbler å ha ting i…servise, bøker, garn, sengetøy… Kontoret mitt er heller ikke ferdig utpakket, men nå har jeg fått tilgang til studiene så det burde skje fort…

Uansett, dagens lunsj vil bli nybakte horn – gode er det uansett om det er gjester her eller ikke 🥰

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg