Nok et nytt prosjekt…

Siden jeg ble ferdig med nok en lue, med en teknikk som var ny for meg, måtte jeg finne på noe annet.

Å hele tiden ha prosjekter gående er noe jeg er avhengig av – og det er helt greit. Riktignok tar det noen ganger litt tid å finne ut av hva det neste prosjektet skal være, men jeg kommer alltid opp med noe.

Så det nystartede prosjektet er allerede på andre starten sin. Sånn går det nemlig når en har en ide til et mønster, men glemmer å ta med noen masker i prosessen fordi en ser seg blind på tall fra en bok og glemmer å tenke selv.

Heldigvis kom jeg ikke så langt før jeg innså problemet. Så da føltes det ikke så ille å rekke det opp for å tenke gjennom mønsteret en gang til, gjøre matten og så legge opp på nytt med noen flere masker.

Dermed kom jeg ikke så langt i går kveld. Tross alt må logikken stemme for at mønsteret skal kunne fungere.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg