Nok en gang er jeg sent ute…

Lesesirkelen skulle egentlig vært på fredagen som var, men på grunn av Covid-19 ble den selvfølgelig utsatt. På en måte var det litt “heldigvis” denne gangen – jeg er nemlig ikke ferdig med å lese boka ennå.

Boka er Ready Player One av Ernest Cline. Jeg har lest boka en gang før, men det er mange år siden så det er veldig minimalt hva jeg husker. For øyeblikket er jeg på side 136 av 372 sider, noe som ifølge Goodreads er 37 %. Ikke helt noe å skryte av med andre ord.

Jeg har omtrent tre uker på meg til å bli ferdig med boka. Før leste jeg en bok som denne i løpet av et par dager, men leselysten har forlatt meg så å komme dit jeg er nå har allerede tatt meg flere uker. Jaja, jeg satser på at jeg blir ferdig i tide.

Selv om vi har lesesirkelen for å lese og diskutere bøker, blir det også alltid mye annen prat – noe jeg setter stor pris på (tross alt en lesesirkel med herlige damer!).

Pleier du å lese bøker?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg