(Nesten) hele mønsteret

Snart er jeg ferdig med første rapport i mønsteret, må bare ha et par rader til med den mørke fargen.

Helt utrolig at det går så fort, men så var det tross alt søndag i går. Helgen er da jeg tar meg mer tid til håndarbeid (hekling i dette tilfellet).

Resten av uken er det studier, lete etter hus å kjøpe og se etter jobb som gjelder. Gåturer når det er varmt nok til det også, men de siste dagene har det vært så kaldt at jeg ikke har ønsket å stikke nesa utenfor døra.

Bildet har et gulskjær grunnet taklyset, men en kan i alle fall se hvordan sammensetningen blir. Jeg er utrolig fornøyd med hvordan fargene går sammen; at mønsteret gir liv til tøyet selv om det er overraskende enkelt. Faktisk er jeg så fornøyd med hvordan det blir at jeg allerede tenker jeg vil lage et i ullgarn med ulike farger (må bare finne ut hvilke farger, hvilket garn – og ikke minst – finansiering av garnet…). Om bredden på stripene blir like brede på et ullteppe finner jeg ut av når jeg starter, men enn så lenge skal jeg kose meg med å hekle dette bomullsteppet. Fortsetter jeg å hekle i samme fart, kan det være jeg blir ferdig i starten av februar!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg