For en lørdagskveld i går!

Fest var det lite av – i alle fall sånn fest jeg pleide å være på i starten av 20-årene…

Siden jeg for tiden bor hos mine foreldre (jeg leter desperat etter hus å kjøpe; gjerne småbruk) og de var hos et vennepar i går, hadde jeg huset for meg selv i går kveld.

Å ha alenetid er noe jeg omtrent alltid setter pris på (kunne sikkert blitt en sånn eneboer langt inni skaugen og vært veldig fornøyd med livet), men jeg setter nok ekstra pris på det nå om dagen hvor jeg bor i et hus med to andre mennesker.

Så i går kveld hadde jeg er herlig lørdagskveld! Jeg koste meg med litt gløgg (må drikke opp restene nå som jula nærmer seg slutten), fyrte i vedovene, så på YouTube og heklet – masse.

Faktisk så heklet jeg en hel farge på bomullsteppet jeg jobber på. De åtte radene jeg har av hver farge bruker ikke et helt nøste, men ikke så innmari langt unna heller. Det er første gang jeg har heklet så mye på det i løpet av en dag, men så var det som sagt lørdag og helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg