Mye kjøring = lite annet…

I går var jeg på lang kjøretur. Faktisk så lang at den tok hele dagen. Jeg leter nemlig etter hus og ikke alle hus er nærme der jeg for øyeblikket har ting og sover…

Noen hus er lenger unna. Omtrent fire timer en vei; så dagen i går var uvant. Jeg er sliten i dag. En skulle kanskje ikke tro at å kjøre bil i så mange timer var såpass slitsomt, men en må tross alt følge med når en kjører. Dessuten, alene i en bil, uten radio og uten cd-er med musikk… det ble mange tanker.

Sov lenge på morgenen i dag. På den lyse siden så rakk jeg likevel å strikke litt i går kveld når jeg kom tilbake til mine foreldres hus hvor jeg har alle tingene mine og sover…

Nå har jeg vært i mine foreldres hus i mange måneder, og begynner å bli ganske så desperat på å finne et hus. En skulle tro det var enkelt, men det har ikke vært det for meg. Har jeg for store krav? Eller har jeg bare for lite penger? Sikkert en kombinasjon av mange ting (ikke bare de to), men jeg håper jeg finner noe snart.

For så vidt er det lenge siden jeg hadde vært å sett på et hus. Så kanskje det får bli det nye for meg – kjøre rundt og se på hus…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg