Min første georgine (eller dahlia?)

I mange år bodde jeg et sted uten kjeller så det var ikke noen god lagringsplass for blomsterrøtter som måtte graves opp og lagres frostfritt over vinteren.

Nå som jeg har kjøpt meg hus!! vil jeg ha en kjeller. Der satser jeg på at jeg kan lagre diverse. Blant annet min første georgine 🌱

Georginen har jeg fått av min mor – hun hadde mange… Foreløpig har jeg bare en som er plantet i en potte så den blir interessant å skulle flytte når jeg overtar. Selvfølgelig er den ikke klar for blomstring enda – men når den blomstrer så er den en nydelig dyp lilla. Så jeg gleder meg til den blomstrer og jeg gleder meg til å kanskje få et par til nå som jeg vil ha plass til dem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg