Lurer du på hva du vil med livet ditt?

Det er mange (inkludert meg selv) som sikkert har stilt seg dette spørsmålet flere ganger i løpet av livet: Hva er det jeg egentlig vil med livet mitt?

Selv om det finnes utallige metoder der ute kan det være vanskelig å bestemme seg. Kanskje er det fordi mange av metodene vil at du skal fokusere på forskjellige ting og derfor kommer du også frem til ulike svar. Ett svar ville jo vært mye enklere ville det ikke?

Videoen under fikk meg til å tenke. Etter hver metode/spørsmål hun gikk gjennom satte jeg videoen på pause og tenkte gjennom svarene mine. Både tankevekkende og øyeåpnende for min del; kanskje kan det også gi deg noen tips?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg