Litt maltraktert, ellers bra

Jeg liker å legge ut ukentlige oppdateringer på hvordan det går med det jeg sår; da kan jeg se fremgangen.

Det ser ikke like frodig og imponerende ut som forrige uke, men det er fordi jeg har spist og testet.

Bladsalaten på høyre side har jeg spist en del av, men latt det være igjen blader så den kan fortsette å vokse. Salaten i midten har endelig litt mer lys så det kanskje blir noe av den… Basilikumen på høyre side ser litt maltraktert ut, men det er fordi jeg testet å tørk basilikum (her). Det gikk ikke akkurat som jeg håpet, men det er viktig å teste ting for å se hva som fungerer.

To av paprikaene har fått sitt første par med ekte blader og jobber med neste par (som er så i startgropen at det er umulig å se på bildene). De to sist ankomne paprikaene har strekt seg så de er nå nesten like høye som de første. Spørsmålet for alle paprikaene er om jeg sådde de for tidlig? Ja, det er veldig små foreløpig, men etterhvert må de pottes om fordi jorda ikke vil være dyp nok. Dessuten er det lenge til det er noen mulighet for å plante de ut – mange måneder faktisk…

Uansett er det gøy å følge utviklingen.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg