Langt over halvveis [ullsokker dag 5]

I går ble jeg ferdig med første sokken i paret, så da var det bare å starte på sokk nummer to.

Tross alt har de fleste av oss to bein, og da kan det være greit å ha to sokker – en til hver fot. Om en liker variasjon er det fullt mulig å strikke mange enkle sokker og så kombinere de tilfeldig hver gang en bruker sokker, men for de av oss som liker at ting matcher så er to like sokker litt viktig.

Nå har jeg også hørt at mange ikke er så glad i å strikke sokker (eller ermer på gensere) for da må de gjøre samme jobben to ganger. Heldigvis for meg er ikke det noe jeg tenker særlig mye over – jeg er bare glad for at jeg har garn jeg kan strikke sokker og andre ting av.

Jeg kom faktisk så langt på sokk nummer to i går at jeg ble ferdig med både tå, fot og hæl. Så nå klarer jeg ikke la være å fundere på om jeg vil klare å strikke leggen i løpet av dagen – og feste trådene så sokkene vil bli helt ferdig i løpet av dagen. Vel, du kan finne ut av det i morgen, mens jeg vil vite det før jeg legger meg i kveld 😊

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg