Mye legg på en kveld [ullsokker dag 4]

Fredagskvelden i går var kos: te, sokkestrikking og se interessante og underholdende videoer på YouTube.

Planen var å få gått en tur i løpet av gårsdagen, men en periode regnet det, og så blåste det så mye at jeg ikke følte for å gå tur ute. Dermed ble jeg sittende inne og lese mye av dagen i går. Strikking ble det ikke før etter middag, men siden middagen var noe tidligere ble det god tid til strikking.

Jeg ble ferdig med den nye hælen jeg lærte meg (via en YouTubevideo – hva ellers?), og den var egentlig enda enklere enn jeg trodde. Så kanskje det blir min nye “favoritthæl”? Det blir en avgjørelse jeg tar senere, enn så lenge får jeg først strikke ferdig første sokken i paret…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg