Kilen i skrittet [ullshorts – dag for dag]

Siden jeg var på handletur i går og fikk tak i noe av det jeg ønsket meg (heldigvis liten størrelse i fysisk form…), så har jeg nå endelig startet opp igjen å strikke på ullshortsen.

Å få maskene på maskewire var noe som gikk nogenlunde greit, men det var også et par ups og yikes mens jeg holdt på. Noe sier meg at det er en treningssak. Bare det å få plassert maskewire på strikkepinne og stole på at den holder seg der…med tanke på at jeg fikk dratt den av et par ganger mens jeg flyttet maskene, så har jeg et forbedringspotensiale.

Nå er jeg i gang igjen, så i går var det mye maskeflytting. Fikk strikket kilen i skrittet også, plukket opp masker langs kilen og fortsatt arbeidet. Så nå har jeg et par runder på første bein gjort; bare resten igjen 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg