Jeg gir bort grønne planter

Noen ganger må en innse at nok er nok. Jeg har for mange grønne planter, så har (endelig?) bestemt meg for at noen må vekk.

Jeg har ikke hjerte til å kaste levende planter, så dermed tenker jeg at jeg kan gi bort noen. Grønnrennere er en plante jeg har noen av (14 stykker for å være nøyaktig), så å få gitt bort 4-5 stykker ville vært en god ide. Kanskje jeg nesten får tilbake stuebordet mitt på den måten?

Med tanke på hvor mange planter jeg har totalt sett, vil det på mange måter ikke være synlig om jeg gir bort noen. Det er jo ikke som om det vil bli tomt…

Tror du noen kan se at jeg liker fargen grønn?

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg