I hjørnet eller på midten?

Hvor foretrekker du å ha hemper på håndkler og kluter? Eller kanskje du ikke vil ha det i det hele tatt?

Endelig ferdig tenkte jeg når jeg hadde festet alle trådene denne morgenen, men så slo det meg – jeg må vel ha hemper så de er mulig å henge opp? Spørsmålet ble da: burde hempen være i et hjørne eller midt på. Selv foretrekker jeg midt på når det gjelder håndkler, men i hjørnet på kluter – tror jeg i alle fall. På den annen side så liker jeg når ting er likt… Det er jo vanligvis ikke noe jeg tenker over – det er som det er på ting jeg allerede har, men hva når jeg lager selv? Da kan jeg plutselig velge og jeg vet ikke helt hva jeg vil velge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg