Hvilken hobby vil du teste ut?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hvilken hobby har du lyst til å teste ut i år?

Det viktig å teste ut nye ting – å starte fra bunn og innse at når du starter kan du ingenting og er (mest sannsynlig) skikkelig dårlig på det du prøver på. Når du har gjort det en stund ser du fremgang, du vet du blir bedre – at du kan mer og at du får til mer enn du gjorde i starten. Jeg føler ofte at det er mye fokus på at en skal være god på alt mulig, men det er jo ikke realiteten når du starter med noe nytt.

Hobbyer jeg tester ut i år er faktisk fortsettelser av noe jeg har gjort en stund. Så selv om jeg teknisk sett ikke er helt nybegynner er det utrolig mye jeg ikke kan og vet så læringskurven er tidvis ganske bratt likevel. Hobbyene jeg fortsetter å teste ut er å gro grønnsaker, lage YouTubevideoer og å ta bilder (ja, de to siste gjør at jeg må bli bedre kjent med kameraet mitt – det tar tid).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg