Hva tjente jeg på bloggen i juni?

Hver gang jeg kommer over en tittel som jeg har her, klarer jeg ikke å la være å klikke på den. Nysgjerrigheten og interessen for tall slår til.

Selv om mine tall er ekstremt små, syns jeg dette er så gøy at jeg fortsetter å dele. Lurer du på hva tallet mitt var i mai, kan du klikke her.

Tallet for juni ble bedre. Hele kr 9,54 var inntekten min på bloggen i juni.

Usikker på hva jeg kunne brukt “alle” de pengene til.

Vanligvis når jeg får mail om hva inntjeningen er, står det at det er under utbetalingsgrensen som er kr 500 og at beløpet dermed blir overført til neste måned.

Selv om jeg fremdeles ikke har nådd den “magiske grensen”, ser det ut til at dette har endret seg. For denne gangen fikk jeg et fakturagrunnlag og den tidligere nevnte grensen ble ikke nevnt.

Betyr dette at jeg faktisk kan få utbetalt et par øre hver måned? Tross alt vil sider en kan bruke til å lage faktura ta noen prosenter betalt (de driver tross alt business så det er veldig logisk). Så smulene som blir igjen til meg; er det verdt det?

Lurer på om jeg bare kan la være å lage faktura; vil det fortsette å “rulle over” til neste måned?

Om du vet noe om dette, mottas tips i kommentarfeltet 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg