Hva tjente jeg på bloggen i april?

Jeg følte jeg var forholdsvis aktiv på bloggen i april, så jeg håpet det ville gjenspeile seg i hva jeg tjente. Skjønt, for å få en utbetaling av penger må det være over en viss sum. Heldigvis er ikke penger alt her i livet – selv om jeg liker det veldig godt (penger altså). Så hva tjente jeg?

Totalt sett fikk jeg 676 sidevisniner i løpet av hele april – noe som gir et gjennomsnitt på 22,5 per dag. Kunne vært bedre for i mars var tallet hele 1.149! (og gjennomsnittet da ble på 37). Noe som ikke egentlig er merkelig i det hele tatt da jeg la ut flere bloggposter i mars enn jeg gjorde i april. I mai har jeg allerede slått antallet sidevisninger jeg fikk i april, så det er positivt. Hvor mange kommentarer jeg fikk i april er jeg litt usikker på, og så vidt jeg kan se er det ingen god måte å finne det tallet enkelt (bortsett fra å telle, men det har jeg ikke tenkt til å gjøre). Hvor mange kommentarer jeg la igjen hos andre vet jeg heller ikke, men jeg tror jeg skrev noen (og jeg er ganske sikker på at jeg har kommentert mer i mai).

Noe annet jeg tjente på bloggen i april var både blogg-glede og litt ide-tørke, så det gikk både litt opp og ned? Uansett, jeg tjener mest glede på bloggen – hadde jeg ikke hatt det gøy med bloggen så hadde det ikke vært noen blogg. Penger er det (foreløpig?) dårlig med, men ifølge mailen jeg fikk “tjente” jeg kr 30. Så ikke helt nok til å ha det som fulltidsjobb 🤣 (og heller ikke nok til å få det utbetalt, så jeg bruker ikke ordet “tjente” mest bokstavelig…).

Dessuten tjente jeg et flaxlodd og et strykemerke! Vel, ikke teknisk sett på egen blogg, men det var på en blogg på plattformen, så jeg syns det teller! Noe som skapte glede i mange dager fordi jeg hadde litt flax! (ja, bloggpostene var i mai, men påsken var i april og det var da jeg vant 🙂 )

6 kommentarer
    1. Ja, det skal noe til å tjene penger på bloggen, men alle monner drar, vet du.🤗
      Å være aktiv med å lage innlegg og lese og kommentere hos andre er nok lurt.😊👍🏻
      Lykke til videre med bloggingen!🤗

      1. Ja, heldigvis at alle monner drar – og det gjelder jo mange ting. Å skrive innlegg og lese andre blogger har jeg gjort mye av, og blir stadig bedre på å kommentere også 🙂 Takk!

      1. Hadde jeg ikke kost meg med bloggen tror jeg at jeg hadde sluttet for lenge siden (har tross alt hatt denne bloggen siden sommeren 2016…).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg