Hjelp det er søndag?

Noen ganger går uka – og helga – fortere enn forventet. Denne uka har vært litt sånn. Så da ble det et par mindre oppdateringer her enn jeg forventet – shit happens? Uansett, det er tydligvis snøfnugg i lufta i dag også. Det er blitt litt strikking, men jeg er ikke ferdig med mønster jeg forsøker å lage. Noe fordi det å redigerer videoer tar tid (jeg har en youtubekanal) – og noe fordi etter en jobbuke trenger jeg ofte en liten pause. At jeg var hos ei venninne på fredag etter jobb og det ble litt sent (absolutt verdt det!) tar også tid (men gir meg i det minste litt energi). Så denne helgen har (som vanlig) gått mye fortere enn jeg ønsket, men den er heldigvis ikke helt over enda – det er fremdeles tid igjen 😊

Middag, oppvask, mer strikking, sofa, pledd, te, stearinlys, litt rydding og vasking og sikkert mer jeg klarer å få dyttet inn i løpet av resten av dagen – det er planen i alle fall. Skjønt, planer har en tendens til å innimellom endre seg litt. For jeg vil jo fortsette på puslespillet mitt også (er kommet litt lenger enn bildet viser, men kameraet står klart til å filme så da blir det ikke tatt nytt bilde)…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg