Gardinene har fått magebånd!

Neida, det heter nok ikke magebånd – kanskje det bare heter bånd? Eller, jeg innser at jeg ikke aner hva det heter (eller kanskje jeg egentlig vet det, men ordet blir brukt så sjeldent at jeg rent har glemt det bort?). Uansett, jeg har innsett at jeg ikke liker gardiner som bare henger rett ned – det gir meg ikke den følelsen jeg vil ha. Gardiner skal ramme inn vinduet og gi det sjel og myke kanter – det er i alle fall det jeg syns er finest. Så når jeg hang opp de nye gardinene på kjøkkenet heklet jeg bånd til dem så de skulle få det utseendet jeg ønsket. Mønsteret er egenkomponert fordi jeg hadde ikke noe mønster (kan det egentlig kalles mønster når det er så enkelt?).

Poenget var at jeg fikk lagd noe fornuftig som jeg likte og jeg er veldig fornøyd med resultatet 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg