Når jeg ikke har det jeg vil ha…

…så kan jeg (noen ganger) lage det – eller i alle fall noe som ligner på det jeg vil ha.

På tirsdagen tok jeg ned kjøkkengardinene – de hadde behov for en vask. Så fant jeg frem noen andre gardiner jeg hang opp i dag – og så innså jeg hvorfor jeg ikke likte de gardinene som hadde vært der. For det første var de ikke så pene, men så hang de også rett ned og jeg liker ikke det. Hvorfor jeg ikke har gjort noe med det før kan en jo lure på, men noen ting tar litt tid å innse?

I alle fall, jeg liker de røde gardinen jeg nå har hengt opp (ja, det er med kristtorn så de er litt julete, men jeg liker de så det er det viktigste). Det var når jeg gjorde det jeg innså at jeg ikke egentlig kan fordra at de bare henger rett ned – de rammer ikke inn vinduet på måten jeg liker. Så nå har jeg startet på et lite prosjekt. Jeg har jo diverse garn så det var ikke noe problem – mønster derimot – hadde jeg ikke til nåværende prosjekt. Bestemte meg nemlig for å hekle bånd så jeg kan samle gardinene et godt stykke nedpå så de rammer inn vinduet på en mykere måte. Veldig spent for dette har jeg ikke gjort før, men satser på at det blir bra til slutt? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg