Første gang med listeplassering!

Tall er noe som alltid har fascinert meg, og topplisten på blogg kan være interessant til tider den også (selv om favoritten av tall å studere er personlig økonomi). Så takk til de som hjalp meg å komme dit!

I går la jeg ut et innlegg som på mange måter har mye med personlig økonomi å gjøre uten at jeg nevnte det spesifikt. For hele åtte år siden i går flyttet jeg nemlig inn i min første bolig (jeg skriver første fordi jeg har et mål om å etterhvert ha et småbruk, men må nok ha en enebolig med stor hage først så jeg bare tar ett steg av gangen opp læringskurven).

Utrolig nok havnet jeg helt oppe på 80. plass! Absolutt gøy, men heldigvis er det ikke derfor jeg blogger. Jeg blogger fordi jeg liker å skrive og ta bilder – å ha et sted å uttrykke meg er noe jeg trives med. Totalt sett har jeg blogget siden 2011 (!), men denne bloggen startet jeg i 2016 om jeg ikke husker feil.

Har du noen typer tall du er mer fascinert av enn andre?

Takk for at du leser.

4 kommentarer
    1. Gratulerer, så hyggelig 😊. Jeg er inne og leser ganske ofte.
      Ha en fin uke, og lykke til med plasseringen framover.

      1. Tusen takk!
        Hyggelig at du er innom (jeg ser det de gangene kommentarer blir skrevet), så håper du koser deg når du titter innom.
        Håper du har hatt en fin dag i dag og at du skal gjøre noe du trives med i løpet av uken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg