Flytteforberedelsene er i gang!

Tiden nærmer seg med både museskritt og stormskritt på en gang. Nå er det ni dager til overtagelse.

Jeg har begynt å finne frem og vurdere hva som skal få bli med først på flyttelasset. Det er mye ting for å si det sånn. Noen av eskene er dessuten tyngre enn andre… Selv om jeg kvittet meg med omtrent halvparten av bøkene mine før jeg flyttet, er det overraskende mye bøker igjen.

Så nå er det bare å vurdere hva jeg vil ha mest behov for først. Med tanke på at jeg ikke har full oversikt over hva som er i de ulike eskene, er dette veldig spennende.

Målet var jo å flytte mye raskere enn det jeg har endt med å gjøre. Noe som er grunn til frustrasjon nå…Burde det vært bedre beskrevet hva som var innholdet i de ulike eskene? JA!!

På den lyse siden – jeg nærmer meg å finne ut av ting 😇

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg