Flygende ting i magen!

Kunne jeg sagt at det føles som om jeg har sommerfugler i magen? Ja, men det ville ikke vært sant for det føles ikke sånn.

I dag skal det være visning på huset mitt (satser på at det blir solgt i løpet av morgendagen?).

Sommerfugler ville ikke være dekkende for spenningen i kroppen. Sommerfulger er små, lette og delikate.

Følelsene jeg har i magen i dag er mer som en haug med elefanter og giraffer med vinger som ikke helt har lært å fly og alle bumper borti hverandre og treffer alle sider hele tiden. Sånn føles det akkurat nå.

Heldigvis har jeg strikketøy som hjelper til med å “roe nerva” litt…skulle bare visst trikset for at roen varte etter at jeg strikket også – ikke bare mens jeg strikker…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg