Ferdig! Så starter på nytt med en gang

Å bli ferdig med noe er stort sett alltid en god følelse. Om en også blir fornøyd med resultatet, er det enda bedre. Selv om jeg var veldig fornøyd med de lilla pulsvarmerne, hadde de fremdeles et forbedringspotensiale.

De lilla er ferdige som et par, men jeg har allerede kommet langt på det neste paret.

Så langt at jeg er ferdig med den høyre. Nesten i alle fall – må jo feste trådene.

Elsker begge fargene – både den lilla og den røde. De er sykt myke, men de kommer ikke til å være for varme. Garnet er nemlig Viking Bjørk som er 90% bomull og 10% merinoull. Skjønt, om du leter etter det garnet nå finner du bare en ny versjon som består av 50% bambus og 50% bomull – og det garnet vet jeg ikke hvordan er.

Siden det er litt ull, men mest bomull tror jeg at disse også kan være supre på kjølige vår-, sommer- og høstkvelder når jeg blir kald på fingrene. Alle fingrene er jo tilgjengelig for bruk, men pulsvarmerne vil likevel holde hendene mine varme. Noe som absolutt er en fordel (og nettopp derfor jeg elsker denne typen pulsvarmere).

Bruker du pulsvarmere om du blir kald på hendene?

Takk for at du leser.

2 kommentarer
      1. Takk. Den røde er enda finere i virkeligheten (jeg fikk det ikke helt frem på bildet – må lære meg litt mer om kameraet). Da vet jeg ikke hva som har skjedd med kommentaren – den var ikke i spam-filteret heller (jeg sjekker alltid for sikkerhetsskyld).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg