Feirer sesongens første snøfnugg

I dag så jeg sesongens første snøfnugg. Det skjedde mens jeg var på jobb så jeg var inne og tittet ut på de bare så vidt hvite fillene som forsvant så fort de kom i kontakt med noe som helst. Det ble ikke noe snø som la seg og det sluttet ganske fort. Likevel, jeg har sett sesongens første snø!

Jeg er ikke like sprø som Lorelei Gilmore (fra TV-serien Gilmore Girls) når det kommer til årets første snø, men jeg syns definitivt det er noe helt spesielt. Det er magiskt og jeg har så lyst til å fange et snøfnugg (ja, jeg vet de smelter med en gang, men jeg har uansett lyst til å fange snøfnugg – det er sikkert barnet i meg som tyter ut 🥰).

Alt det gjorde at når jeg var innom matbutikken på vei hjem så klarte jeg ikke å dy meg – en boks med pepperkaker kostet tross alt bare kr 10,- så jeg kjøpte med meg for å feire sesongens første snø. Så nå skal jeg kose meg med pepperkaker, te, stearinlys og litt strikking resten av kvelden.

Håper du også får en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg