Et tilbakeblikk på året som snart er omme

2022 – hva kan en si?

Verden fortsatte veien mot å gå av hengslene – jeg er spent på om de henges pent tilbake på plass noen gang?

Mine egne hengsler har vært litt slerkete de også, men jeg jobber med saken med å fikse dem. Mistforstå meg rett, de fungerer stort sett, men noen ganger henger de seg litt opp. Heldigvis er det mulig å smøre hengsler så de blir bedre – om skruene blir dårlige er det mulig å bytte de – mye kan tross alt fikses.

Jeg startet året med å jobbe 20%, og avsluttet jobbåret med 80% jobb (som er min stillingsprosent). Den gradvise oppgangen var i april. Sommerferien forsvant i en fei – og det har egentlig alle andre ferier også gjort. Jeg grodde noen grønnsaker og blomster – ikke alt fungerte like bra, men jeg lærte mye nyttig denne sommeren også.

Noe jeg er veldig stolt av i året som er gått er at jeg endelig har lært å strikke genser – så jeg strikket like godt tre stykker siden jeg endelig fant ut av det (den siste er jeg ikke helt ferdig med enda – jeg må feste noen tråder og skylle den før jeg kan bruke den). Det har generelt gått mye i håndarbeid – og jeg satser på at det fortsetter fordi jeg koser meg utrolig mye med det.

Nyhetsåret har vært, hva kan en si, varierende? Det får uansett de som overbringer nyheter ta seg av – vi har alle våre spesialiteter.

Hele året har jeg lett etter hus – uten å finne noe som passet meg å kjøpe – bedre lykke neste år håper jeg ?!

Jeg syns det er vanskelig å huske alt som har skjedd i løpet av et år, så om du vil se mer av hva jeg har gjort i løpet av året som er gått – kan jeg anbefale å lese bakover i bloggen? for jeg har faktisk blogget en del i år 🙂

2 kommentarer
    1. Du har vært flink og strikket mye fint i år! 😉 Jeg har også kost meg med å se på flere av puslespillene dine -og grønnsakene. 😀 Masse lykke til med hus-søket neste år, håper du finner noe til slutt.

      1. Takk 🙂 Så hyggelig å høre at det jeg legger ut er noe du liker! (*fortsetter å krysse fingrene for at det fortsetter og at jeg finner hus*)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg