Et stort skritt! [strikkegenser – dag for dag]

Eller, et skritt er det vel ikke – heller en sammenkobling – så her er det stor utvikling fra i går!

I går skjedde det! Arm en, arm to og en bol ble koblet sammen og ser nå mer ut som en genser. Det ble ikke mange rundene jeg fikk strikket, men alt er nå på en pinne og henger sammen. Det føltes som et stort øyeblikk. Føler litt at det bare blir å kruse inn til mål, men jeg vet også at det fremdeles er mye jobb igjen.

Strikke ferdig. Strikke halslinning. Sy sammen halslinningen. Feste alle trådene. Skylle opp genseren. Prøve genser og håpe at den passer siden alt er gjort ferdig.

Eller, kanskje jeg burde prøve den før jeg fester alle trådene? Godt mulig at det er det lureste, men om jeg kommer til å gjøre det? Vel, tiden vil vise…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg