Eskene er klare – er jeg?

Når jeg fikk levering fra Ikea på torsdagen, var det to ting jeg egentlig fikk. Senga er nå ferdig og tatt i bruk; både til å sove på og til å ha sengetøy i skuffene (som er gode og store).

Eskene til vitrineskapet er åpnet, men jeg har nå lært meg at å montere møbler tar lang tid. Vil jeg gjerne blir ferdig med monteringen så jeg kan pakke ut flere esker? Ja takk, veldig gjerne. Er jeg klar for den jobben? Vel…det tok på å montere seng… Så kanskje vente til i morgen? 🤣

Tross alt er det ingen som venter på at det skal skje (bortsett fra meg). Akkurat nå har jeg mer lyst til å gå ut i det fine været (det er sol!) og prøvesmake et par flere plommer og å øve meg litt mer med ljåen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg