Blir det ny seng på meg i natt?

Møblene fra Ikea er ankommet. Det er mange år siden forrige gang jeg satte sammen møbler derfra. Nå begynner det å demre hvorfor det er så lenge siden…

Viktigst for meg i dag er å få satt sammen sengen min – dette har jeg gledet meg til i to og en halv uke! Enn så lenge har jeg brukt litt over en time (og ja, det tok overraskende lang tid å bare få åpnet eskene🤣)… Meget glad leveringen kom like før klokka to i dag, for hadde den kommet i kveldingen ville det i alle fall ikke gått.

Nå tenkte jeg at jeg skulle ta en liten pause. Pausen vil bestå av å lage og spise middag, før jeg fortsetter. Målet er jo som  sagt å sove i ny seng i natt, men jeg har innsett at dette vil ta lang tid 🤣

Greit nok at jeg bestilte med levering inn; skapet ble lagt i stua og senga ble lagt på soverommet. Nesten så jeg lurer på om jeg skulle bestilt med montering 🤣 Uansett, nå er det på tide å lage mat så jeg får litt mer krefter til å fortsette å lese bruksanvisningen og sette sammen min nye seng…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg