Er det rart å ønske seg stein?

Når det begynte er jeg ikke sikker på, men jeg ønsker meg stein. Ikke hvilke som helst type steiner, men noen som ligner litt på disse:

Grunnen er ganske enkel, men også muligens litt pussig? I nåværende bolig er det ikke noe poeng, men jeg ønsker meg også småbruk og der ønsker jeg at det skal være et steingjerde. Jeg tviler på at det vil ha noen som helst praktisk funksjon, men jeg liker utseendet på steingjerder så jeg ønsker å ha et steingjerde på eiendommen min. I framtiden altså, når jeg har et småbruk – jeg har ikke plass der jeg bor nå.

Steinen på bildene her passer ikke nødvendigvis – mulig de blir for små, men jeg liker hvordan de ser ut. Jeg er ganske sikker på at jeg ble påvirket når jeg var liten og vi var på Jæren – der er det mange fine steingjerder!

Drømmer du om noe som kanskje kan virke litt pussig for andre?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg