Enkel hjemmelaget dekor

Jeg er ikke akkurat den som dekorerer mest i huset, men noe smått her og der syns jeg kan gjøre seg. Noe av grunnen til at jeg ikke føler jeg trenger så mye dekor har sikkert sammenheng med at jeg har mye ting.

Fargene grønt og hvitt passer så godt sammen syns jeg, så en hvit heklet løper med noen grønne planter på gjør mye ut av seg uten at det blir for mye. Denne løperen har jeg heklet i flere ulike farger (hvit, blå, gul og sort – mangler rød til jul…).

Den sorte løperen er ikke like enkel å se fordi det er rett og slett litt i overkant mange grønne planter på bordet. Jeg har ikke hjerte til å kaste planter som lever, så jeg må få suset meg til å solgt (eller gitt bort) noen av dem.

Uansett, jeg er glad i heklede løpere fordi jeg føler de kan pynte opp uten at det blir for mye stæsj ut av det. At de er pynt i bakgrunnen som kan passe til mye forskjellige uten at de tar over og blir det eneste fokuset.

Bruker du løpere som dekor?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg