Enden er nær! [strikkegenser – dag for dag]

Å felle av er ikke noe problem. Å plukke opp masker til halskanten er heller ikke et stort problem, men du så irriterende det egentlig er å plukke opp masker – det er ikke min sterke side for å si det sånn…

Nå er å plukke opp masker til halskanten en del av mønsteret til genseren jeg strikker, så da gjør jeg jo det (må jo det for å bli ferdig). Strikkingen av halskanten føles veldig raskt. Tross alt er det mange færre masker i runden enn det jeg har vendt meg til med bolen på genseren. Vrangborden med en rett og en vrang er også en enkel ting som går raskt.

Ble faktisk nesten ferdig med halskanten i går, bare et par runder igjen før jeg kan felle av å feste alle trådene. Sy sammen under armene også selvfølgelig. Så det store spørsmålet blir hvor mange dager til før jeg er ferdig (jeg er ikke så rask til å feste tråder…).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg