Venstre [ullshorts – dag for dag]

Fester tråder har jeg ikke kommet til enda, men venstre bein derimot. Det fikk god fart på en fredagskveld.

Riktignok ble jeg ikke ferdig, men det er varmere i været nå så jeg trenger den ikke akkurat nå uansett. Ullshortsen altså. Vær trenger vi hele tiden for uten det ville vi ikke eksistert – såpass viktig er det med vær.

Tilbake til strikkingen. Jeg har kommet et godt stykke på venstre bein (høyre bein var jeg ferdig med for flere dager siden). Bare litt igjen før vrangbord og avslutning.

Været er grått og trist i dag også, så gåtur ute er lite sannsynlig – så da blir det nok mye strikking (jeg kan avsløre at jeg allerede har begynt litt, men tok bilde av gårsdagens fremgang før jeg startet i dag).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg