En ny type hæl [nye ullsokker dag 3]

ullsokker
ullsokk

Om du ikke har vært innom her før: velkommen! Om du har vært innom her før: velkommen tilbake!

I det siste har jeg (tydeligvis) fått dilla på føljetonger. Først et heklet bomullsteppe, så en strikket ullgenser, jeg er midt i en strikket ullshorts og i midten av en strikket sokk. Har jeg håndarbeidsdilla? Absolutt.

Det er noe interressant med å se hvor mye jeg får gjort av det hver dag. Poenget er ikke å gjøre mest mulig, men å kose seg med det jeg gjør. Dessuten har jeg startet året med å lage ting til meg selv, eller, sokkene er jeg noe usikker på hvor vil havne. Ingen dager er like og det er heller ikke hvor mye håndarbeid jeg får gjort.

I går strikket jeg resten av foten på sokken og startet på hælen. Hælen er en “ny-for-meg” hæl jeg ikke har strikket før, så nå lærer jeg noe nytt også. Om den blir sånn jeg ønsker og tenker meg vet jeg foreløpig ikke, men den virker lovende. Takk og pris for informative YouTube-videoer sier jeg bare. Må bare se siste biten for å komme til der jeg strikker rundt igjen.

Å vise fram hælen på bilde er noe jeg derimot ikke har lært meg foreløpig. Kanskje en gang i fremtiden?

hæl på ullsokk
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg