En kan jo begynne å lure

Innimellom slår det meg og jeg begynner å lure – hva er gærn’t med folk lissom?

I går hadde jeg siste arbeidsdag før ferie. Avspaserte faktisk litt fordi jeg hadde en frisørtime – bare en liten stuss av tuppene så det er nok ikke så lett å se forskjellen. Gjorde ingenting resten av dagen i går og rakk å strekke ut og vanne litt ute før jeg sjekket nyhetene i dag. Jeg har aldri gått i Pride-paraden og tenker ikke så mye over den typen ting. Så lenge to personer liker hverandre – og aldersforskjellen ikke er kriminell – tenker jeg så fantastisk at to personer har funnet hverandre. Hvilket kjønn de har spiller vel ingen rolle så lenge de begge er enige om at de liker hverandre?

Så var det nyhetene som møtte meg på formiddagen i dag – hva er galt med folk? Generelt å gå (eller springe?) rundt med skytevåpen (eller kniv) og angripe mennesker – skremme, skade og drepe – er ikke greit!

Jeg tenkte at denne dagen skulle være en fin start på ferien min, men jeg innrømmer det glatt – en del av dagen har gått med til å lese kommentarfelt rundt forbi om hendelsene. Jeg klarer ikke helt å ta inn over meg det som har skjedd. Hva noen skriver i kommentarfelter. Jeg funderer på hvorfor denne personen kunne gjøre en så avskyelig ting – hva var grunnen? Selvfølgelig flyter det teorier rundt på nett og noen virker mer logiske enn andre. Som sikkert mange andre har jeg mine meninger om dette, men syns det er vanskelig å formulere tankene på en god måte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg