En god start på morgenen 😊

Riktignok har jeg hverken fått jobb eller funnet hus, men jeg har likevel hatt en god start på dagen i dag.

Jeg festet nemlig alle trådene både på ullshortsen, og på lua jeg strikket ferdig allerede i går. Min første lue faktisk.

Selvfølgelig ser jeg noen ting jeg kan forbedre, men det er jo noe av utviklingen med håndarbeid. Å lage noe og være fornøyd med det en har lagd, men også kunne se ting en kan forbedre. På den måten blir jeg litt bedre for hver gang (kanskje).

Med tanke på at det tar tid å feste tråder, kanskje spesielt i mørkt garn (?), er det nå blitt et godt stykke ut på dagen føler jeg. Tross alt var jeg oppe før syv, så jeg har også rukket å spise frokost.

Været er kjølig i dag, men fint (sola tittet frem mens jeg festet tråder) så det blir nok en gåtur ute i dag – og jeg satser på at jeg ikke er like uheldig som jeg var på gårsdagens gåtur.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg