Dukker stadig opp nye ting

En ting med å flytte – du aner ikke helt hvor mye du har, ei heller hvor det er (eller at du har det i det hele tatt).

Jeg trodde jeg fant alle jakkene mine her om dagen og fikk hengt de opp i garderobeskapet. Det var en deilig følelse – å være helt ferdig med liten bit av flyttingen.

Den følelsen fikk seg en liten knekk i dag, men heldigvis var det lett å fikse. Egentlig var jeg på jakt etter gardiner. Jeg har funnet gardiner til soverommet, men har ikke helt oversikt over hvilke andre gardiner jeg har og om de vil passe der jeg har behov for dem. Så jeg ville se hva jeg hadde – og innser nå at jeg ikke vet hvor de lilla gardinene er…

Noe sier meg at jeg vil bli nødt til å investere i nye gardiner fordi de gardinene jeg har ikke nødvendigvis passer – eller er i riktig antall.

Uansett, jeg fant en jakke jeg helt hadde glemt at jeg hadde. Nå er det tatt ut av puffen og hengt opp i klesskapet. Så da ble jeg i det minste ferdig med noe i dag (kjøkkenet mangler fremdeles noe organisering…).

Resten av kvelden skal jeg nyte en kopp te og se en film.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg